Monday, April 26, 2010

Friday











1 comment:

  1. Hei MEP!
    En löydä sähköpostiosoitettasi vanhoista viesteistäni, joten en voi laittaa sinulle s-postia. Laitan siksi tänne blogiisi: KIITOSKIITOSKIITOS! Järjestit minulle varsinaisen yllätyksen! Menin tänään postiin ja siellä oli iso paketti! Mistä ihmeestä olet saanut osoitteeni? En muista lähettäneeni sitä. Olen ihan ihmeissäni! Muistan kyllä, miten kerran sanoit lähettäväsi minulle Country Living -lehden, mutta en laittanut osoitettani kenellekään, kun minua alkoi nolottaa se, miten vieraat ihmiset tahtovat lähettää minulle lehtiä ja mitä minä sitten heille voin antaa? Chilessä ei ole mitään hyviä lehtiä, joita voisin vastalahjaksi lähettää! Tuli itku silmään, kun kuori oli niin paksu ja sitten sieltä löytyi KUUSI aivan uutta lehteä! Minulle olisi kyllä kelvanneet hyvin vanhat ja luetut lehdet!!! Olen kyllä nyt valtavassa kiitollisuudenvelassa ja alan pohtia, mitä sinulle lähettäisin. Vai onko sinulla Suomessa tili, jotta voisin maksaa tilillesi? Saanko tehdä postauksen lehdistä ja linkittää blogisi siihen?

    Kirjoitit joskus blogiini myös valkoisista maaleista. Minäkin huomasin, miten vaikeaa on valita niistä monista erilaisista valkoisista. Blogiini laitoin muutama postaus sitten kuvan yläkerran salista, jonne tuli valkoiset seinät, mutta väri on silti ihan erilainen kuin valkoisessa katossa ja listoissa.

    Miten kauan olet asunut Pennsylvaniassa? Oletko viihtynyt? Minä en Suomessa asuessani viihtynyt USA:ssa (jossa siis mieheni asui), mutta nyt täällä Chilessä ajattelen useinkin kaihoten USA:aa, varsinkin kaikkia kauppoja ja valinnanvaraa, jota täällä ei ole laisinkaan. Täällä on täytynyt oppia tyytymään vähään ja huonoon laatuun.

    Kiitos vielä, olen melkein sanaton, vaikka näin paljon kirjoitinkin;) Lähetän sinulle jotakin, kun keksin, mitä!

    Mia Peikkokukkulalta

    ReplyDelete